5/5/2017
ΓΛΩΣΣΑ: ΑΚΗΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
1) Συνεχίστε το πινακάκι των αριθμητικών που ξεκινήσαμε
στο τετράδιο (μπορείτε να κατασκευάσετε και καινούριο, αν θέλετε) με τους
αριθμούς 6, 8, 9, 15, 100.
2) Στις παρακάτω προτάσεις
εντοπίστε τα αριθμητικά, γράψτε τα στο τετράδιό σας και βρείτε σε ποιο είδος ανήκουν:
α) Αγόρασα μια εικοσάδα μαρκαδόρους.
β) Αυτό το ποδήλατο κοστίζει
τριπλάσια λεφτά από το άλλο.
γ) Πέρασα τρεις υπέροχες εβδομάδες
στο νησί.
δ) Σταθεροποίησα τη σκηνή με έναν
διπλό κόμπο.
ε) Μετά από πολλές
ατυχίες πήρε τη δέκατη θέση.
ζ) Σ’ αυτές τις συσκευασίες
τα μπισκότα είναι χωρισμένα σε πεντάδες
.
η) Η μερίδα
σου είναι διπλάσια
από τη δικιά μου!
θ) Η μαμά έβαλε τριπλή
στρώση από κρέμα στο γλυκό.
ι) Με δεκαπέντε
ευρώ δεν μπορώ να αγοράσω
αυτό που θέλω.
κ) Αν δεν κάνεις
προπόνηση, ούτε εκατοστός
δε θα βγεις!!
3) Να μετατρέψετε
τη σύνταξη των παρακάτω προτάσεων
από ενεργητική σε παθητική και το αντίστροφο.
α) Το σπίτι κατεδαφίστηκε
από
τις μπουλντόζες πριν δύο μήνες.
β) Χωρίς αμφιβολία
η ηχορύπανση ταλαιπωρεί
τους κατοίκους των μεγαλουπόλεων.
γ) Οι παραλία
καθαρίστηκε από τους μαθητές την ημέρα του περιβάλλοντος.
δ) Η Λένα αγόρασε ένα αυτοκίνητο σε πολύ καλή τιμή.
ε) Ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας μείωσε τις τιμές των
μερίδων.
ζ) Η αύξηση της θερμοκρασίας είχε προβλεφτεί από τους
μετεωρολόγους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου